× هـــمینهــــ کهــــــ هســـــ ×


="color:#ffffff;margin-top:0px;">







دُخـــــــــے رَפانـــــــے

❀☆★ از اینکـِــــ مــےشـَـمـــــ آدَمـــــ بـَـدهـِـــــ ،حـــالمـــ بَدهـِـــ ...!!! ★☆❀

× همینه که هست ×


نه دوست دارم موهامو رنگ کنم...

نه تا ساعت 12 شب بیرون باشم...

نه لب به مشروب میزنم...

موهام رنگش به اندازه کافی خاص هست...

لنز نمیذارم تو چشمام چون رنگشو همینجوری دوس دارم...

تا زیر دماغم رژ نمیزنم واسه جلب توجه...

جایی که پسرهست ناز نمیکنم چون ناز کردنم فقط مال یه نفره...

بلد نیستم دورو باشم چون خانوادم بافرهنگن...

دنبال پول و ماشین مدل بالای پسرا نیستم

چون پدرم واسم کم نذاشته و عقده ای نیستم...
بهم بی محلی کنی سمتت نمیام دورتو خط میکشم...
مهم نیست پشت سرم چی میگن ، چون کسایی که برام مهمن میشناسنم...

تیپم سادست...


بهم میگن مغرورم چون اهل لاس زدن باهاشون نیستم...

هرکسی رو غرق محبت نمیکنم...
به هرکی از راه رسید نمیگم دوستت دارم...

همینم که هستم من عوض نمیشم...؟؟
واسه من × دختر × بودن یعنی همین.

اونایی که ادعاشون میشه خیلیا دنبالشونن بد نیست بدونن جنس ارزون مشتری زیاد داره..!!


مــــــــــن همینم.....!!!!!!


دیگه همـــــــــــین!!



نظرات شما عزیزان:

hamsafar
ساعت8:07---5 مرداد 1394
؟؟؟ نه انگار یهو قاط میزنی نمیشه روت حساب کرد پشیمون شدم !!!

Gomnamboy
ساعت14:35---2 مرداد 1394
ها؟
پاسخ:هــــــــــــــــــــــــــــــــا:-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-))


Samyar
ساعت13:44---2 مرداد 1394
لایک

hamsafar
ساعت7:22---2 مرداد 1394
این پستت منو کشته تمام گزینه های یک دختر فهمیده و کلاس بالارو نوشتی که انگار خودت اینارو داری ولی از اون ور اسمتو کذاشتی دخی روانی نمیدونم کدوم یکیرو باور کنم ولی بهرحال کامنتی که دوباره برام گذاشتی نشون میده داری سربراه میشی آفرین بازم برام کامنت بذار مرسی داری .
پاسخ: کلاس بالا!! هه تو چرا اصن گیر دادی به کلاس بالایی؟؟؟؟؟ نکنه خودت خیلی بی کلاسی عقده داری! هان؟؟؟؟ در ضمن فک نمیکنم ربطی به اسمم داشته باشه!! حتما خودم بهتر از تو خودمو میشناسم که نوشتم دیگه! ها؟؟؟؟؟؟ پ دمت گرم دهنتو ببند خـــــفــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــــــــــ


yosra
ساعت18:45---1 مرداد 1394
لـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــایـــک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
چهار شنبه 29 / 4برچسب:, | 18:20 | ❀☆★ مـــحـیـــ♥ـــا ★☆❀ |

ghalebhaa

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

donbale mous

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

قالب وبلاگ